Explic pretul.

    Atunci cand mi-ai zis ca iti place de cainele tau ti-am explicat ca si mie, acum incerc doar sa te ajut. Am sa stabilesc imediat care este pretul unui caine fericit si bine crescut.
    Este exact cat vrei tu sa fie, nu-mi trebuie bani, vreau doar sa te fac fericit, stapane, asta pentru ca desi nu sunt caine, cineva tot trebuie sa fie fericit... Numai sa nu moara nimeni ca asta ne face sa innebunim...
    Vezi ca e urat sa doresti moartea cuiva doar pentru ca ti-e frica, invata sa nu-ti dai patrupedul afara pentru ca fuge daca nu-l iubesti, invata sa nu-l iubesti chiar degeaba pentru ca te manipuleaza el pe tine daca o faci si ajungi sa il pierzi, si nu da doi bani pe timpul petrecut impreuna daca nu merita, sper sa vezi ca valorii nu-i trebuie diploma, tu ai deja destule din viata.
    Ce vreau eu, eu vreau sa fiu fericit alaturi de tine stapane, eu
dau din coada chiar daca nici nu mi-a crescut, tu nu deschizi ochii... Oricum sa stii ca cel mai urat lucru in viata este sa te lupti, dupa un razboi nu se alege cine castiga, doar cine ramane. Si imagineaza-ti ca te bati singur toata viata numai daca vrei Tu... Am deschis ochii prin durerea si sacrificiul cuiva, si traim in primul rand pentru ei, asa-i sunt parintii nostri si eu le multumesc ca ne-au facut.
   Pretul... Prietenia... Bani? Cat vrei sa dai atata costa... Am vazut ce e important pentru tine cand tineai ochii inchisi, sper sa-i deschizi cat mai repede, tine minte un singur lucru, IUBESC si nu ai ce sa faci... Poti doar sa te minti ca nu-i asa si-l manipulezi daca nu-l iubesti, dar pleaca si singur daca esti chiar prost, stai linistit, ti-am mai zis, nu costa nimic sa iubesti, dar imi place sa fac cadouri, sper sa vii cu el acasa de pasti si sa treceti si pe la mine.

 A, stai ca tu n-ai caine...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu